Followers

Sunday, October 26, 2008

Kisah Urut Batin

Umur aku 25 tahun. Berikut adalah cerita benar yang berlaku tiga bulan yang lalu:

Hari tu hari minggu dan aku boring duduk sorang-sorang kat rumah. Aku sedang menyelak akhbar Star bila ternampak iklan di bahagian Classified. Iklan itu menawarkan urut untuk orang lelaki dan disertakan dengan nombor telefon bimbit. Nama yang dibagi ialah Azmi. Jadi saya pun telefonlah nombor itu. Aku biasa kena urut tapi di tempat orang buta di Brickfields. Urut yang diberi bagus tapi tak ada apa-apa khidmat “tambahan”.

Aku pun dial dan dia jawab:

“Hello.”

“Hello. Ni Azmi ke?”

“Saya.”

“Ni pasal iklan tu … pasal urut.”

“No problem. Kau tinggal kat mana?”

Aku tergamam seketika tapi cepat buat keputusan. Aku bagitau dia alamat aku dan tanya: “Hari ni boleh ke?”

Dia kata boleh. Kita pun tetapkan masanya – pukul 3 petang. Aku tanya berapa bayarannya dan dia kata RM50. Harganya tinggi sikit berbanding khidmat orang buta tapi aku kata OK. Perbualan telefon kami agak singkat dan aku tak sempat tanya dengan lebih lanjut tentang servisnya.

Masa berlalu dengan lambat. Akhirnya detik 3 petang yang dinantikan pun tiba tapi Azmi tak kelihatan lagi. Aku telefon balik nombor dia dan dia kata dia tengah nak datang.

20 minit kemudian dia pun membunyikan loceng rumah teres aku. Aku buka pintu. Azmi tu kurus, tinggi lampai dan berkumis. Umurnya aku agak dalam lingkungan 30-an. Nak kata handsome tu taklah sangat, tapi bolehlah. Perwatakan dia memang “straight-acting” dan bukan nyah. Malah aku sendiri belum pasti kalau khidmatnya sekadar urut biasa atau lebih daripada itu!

“Masuklah” aku silakan. Dia masuk menyandang knapsack dan tengok sekeliling. “Sorang aje kat rumah?” dia tanya. “Ya,” aku jawab sepatah.

“Nak buat disini atau…?” ayatnya tak dihabiskan.

“Kat bilik tidur boleh?” aku tanya.

Dia senyum sikit dan angguk. Kami pun masuklah ke bilik tidur aku. Bilik aku selalunya selerak sikit dengan CD dan majalah tapi aku sempat menyusun/mengemaskan apa yang boleh sementara menunggu kedatangannya tadi.

Aku tercegat aje tak pasti nak buat apa. “Nama siapa?” dia tanya. Oh! Lupa pulak aku cakap. Aku memperkenalkan diri aku dan kami berjabat tangan. “Ada tuala?” dia tanya. Aku angguk dan keluar ke bilik air dan ambil tuala bersih.

Bila aku balik ke bilik tidur, aku dapati dia telah buka knapsack dia dan keluarkan kain putih macam cadar dan dibentangkan atas lantai.

“Nak minyak atau bedak?” dia tanya.

“Aaaa…minyaklah,” jawab aku.

“Biasa kena urut?”

“Pernah jugak. Tapi selalunya dengan orang buta.”

“Ni pertama kali dengan orang celik lah?” dia tanya dengan senyuman.

“Ya.”

“Selalunya dengan orang celik ni lagi seronok,” katanya dengan senyum melebar.

Aku tak pasti apa maksudnya tapi ghairah jugak aku mendengar komennya.

“OK … Buka baju, baring,” dia beri arahan. Aku pun menanggalkan baju T aku dan meletakannya kat atas katil. Seluar aku turut dilucutkan. Aku berdiri dengan spender aje. Aku tiba-tiba gementar sikit dan tak tahu samada nak teruskan. Aku mula baring sambil pandang bawah.

Azmi sibuk mengeluarkan botol minyak (Johnson’s Baby Oil) dari begnya. Aku tak nampak muka dia. Dia menyentyuh spender aku dan kata, “Ni kalau bukak sekali boleh?”

“Aaaa…boleh,” aku kata dan tanpa bangun atau menoleh ke belakang mula melondehkan spender aku dengan tangan.

“Bukan apa, tak nak terkena minyak nanti,” kata Azmi dan menolong aku lucukan terus spender dari badan aku. Tinggallah aku telanjang terus. Batang aku dah separuh keras dan terhimpit bawah perut aku, tapi dia tak nampak.

Tuala aku diletakkannya di tepi badan aku dan bukannya untuk menutup aku. Kipas angin berputar malas.

Dia mula mengurut bahagian belakang aku dengan minyak. Sesekali dia tanya kalau saya rasa OK dan saya sekadar kata “Ya.” Teknik urutnya tak banyak beza dari tukang urut buta yang biasa melainkan dia tak tekan kuat sangat. Tapi dia memang pandai urut.

Lepas dia urut belakang dia mula urut bontot aku, mula-mula belah kanan lepas tu belah kiri. Rasanya sedap dan aku mula relaks dan enjoy. Dia tak cakap banyak dan aku pun terdiam.

Dia mencapai tuala dan lapkan belakang dan bontot aku yang berminyak dan mula urut kaki pula. Dia menjarakkan lagi kaki aku sampai aku terkangkang sikit. Bila tangannya bergerak ke peha aku sesekali aku rasa jarinya yang berminyak itu terkena telur aku. Nikmatnya!

“Macamana OK?” dia tanya dan aku cakap semuanya OK!

Kemudian kaki aku yang berselaput minyak dilapnya dengan tuala. “Pusing ke depan” dia kata.

Alamak! Ni yang aku rasa malu sikit. Batang aku tika ini dan hampir keras sepenuhnya akibat urutannya tadi. Aku mula-mula tak bergerak. Azmi meletakkan tangannya atas bontot aku dan kata, “Janganlah malu.” Nada suara dia kini agak seksi berbanding dulu – atau adakah sekadar imaginasi aku aje yang liar??

Aku pun mula toleh ke depan. Batang aku terpacak dan herot sikit ke kiri. Aku nampak muka Azmi. Azmi pandang seluruh tubuh aku yang terdedah tapi dia tak kata apa-apa. Dia mula urut tapak kaki aku. Aku tak nampak sangat muka dia sebab dia tunduk sambil buat kerja dia. Tapi sesekali dia pandang jugak ke atas. Dia senyum bila mata kami bertemu dan aku dapat perasan yang matanya jugak menjenguk ke arah batangku yang semakin keras. Dia urut betis dan kemdian peha. Bila sampai bahagian peha tangannya sesekali tersentuh telur aku dan ini melonjakkan lagi konek aku. Dia tak tunjukkan sebarang reaksi. Dia mula lap kaki aku dengan tuala.

Kemudian dia urut perut pulak. Perut sampai ke pangkal zakar. Dia mengurut sekali bulu zakar tapi tak menyentuh batang aku. Tapi matanya tertumpu ke mata konek aku yang mula menitiskan air mazi! Kali ni aku tak malu sangat, malah bangga yang aku dapat pamerkan konek aku yang sebesar 7 inci itu.

Azmi capai tuala dan lap perut aku. Kemudian dia kata, “Dah menangis dah” dan lap konek aku sampai kering dari air mazi. Konek aku terasa panas sikit sebab tuala tu agak kasar.

Dia duduk atas peha aku. Dia memakai seluar “track” dan kemeja T warna hitam. Batang aku yang tegak itu betul-betul di depannya. Dia memercikkan minyak dari botol plastik itu terus ke dada aku dan mula urut. Cara urut dia lain sikit – lebih lembut dan perlahan. Jarinya bermain-main di dada aku dan mula meramas puting aku sampai tegak. Dia terus meramas dan bermain dengan puting aku. Aku mula mengerang keseronokan. Aku pandang terus ke muka dia yang serius. Dia faham apa yang aku mahu.

Azmi menuding ke arah batang aku dan kata,”Ni nak sekali?” Aku angguk dan. Dia pegang dan mula mengurut batang aku – bermula dengan pangkal sampailah kepala. Pergerakan pada mula agak perlahan tapi bertambah deras dan konek aku stim sampai ke tahap yang paling keras. Tangannya yang berminyak itu terus bermain sementara tangannya yang lain meramas telur aku dan celah antara telur dan lubang dubur aku. Dia genggam dan ramas konek aku dan peha aku terlonjak-lonjak naik macam aku ni tengah fuck tangan dia. Bunyi di bilik hanya kitaran kipas, suara aku yang mengerang perlahan dan bunyi geselan antara konek dan tangannya yang diselaputi minyak. Aku capai tangannya yang lagi satu dan halakan ke puting dada. Dia mula mencuit sambil melancap aku. Aku mula raba bonjolan seluarnya. Dia ternyata tengah stim. “Abang bukak sekalilah” aku tanya tapi dia kata, “Tak payah. Dah pancut dah hari ni.” Aku cuba keluarkan konek dia dari dalam seluar tracknya tapi dia menolak tangan aku.

Kenudian: “Nak ni sekali ke?” dia tanya sambil menunjuk ke arah mulutnya. Aku terkejut. Sambungnya “Aku don’t mind!”

Selepas aku setuju dia mengambil tuala dan lapkan konek dan telur aku sampai bersih dari minyak. Geseran tuala tu agak kasar dan stim aku lentur sedikit sampai terbaring kat peha aku.

Azmi lapkan tangannya dengan tuala yang sama. Dia kemudian angkat konek aku yang terbaring itu dengan jari manisnya. “Kau ni besar,” katanya. Dia dekatkan kepala konek itu kepada bibirnya. Dia cium, jelirkan lidah dan mula menjilat kepada konek aku sampai benda tu tegak semula. Dia masukkan batang aku ke dalam mulutnya, sikit demi sikit sambil lidahnya terus menjilat. Dia tak pandang muka aku dan nampak tekun dengan tugasnya. Dia memang pandai mengulum – dia tak menggunakan giginya seperti sesetengah orang lain dan seluruh konek aku dimasukkan ke mulut dia dengan mudah dan selesa sampai menusuk ke rongga tekaknya. Nikmatnya tak terasa! Dia mula menggerakkan kepalanya sambil menjilat dan mengulum batang aku. Sambil itu tangannya meramas telur aku. Aku rasa memang nak pancut kat situ jugak tapi dia bijak mengawal pergerakannya. Bila nafas aku makin kencang dia akan berhenti mengulum dan mula jilat telur aku sampai aku reda sikit dan kemudian barulah memasukkan kembali zakar aku yang sekarang merah dan berkilat akibat dihisap dengan begitu tekun sekali.

Ini berterusan lebih kurang 15 minit dan akhirnya aku tak dapat tahan lagi. “Bang, nak pancutlah” aku kata. Dia henti mengulum dan senyum, “Tak sabar-sabar ke?” Aku jawab, “Dah tak tahan lagi”.

Dia pun capai kembali botol minyak tadi. Dia percikkan minyak ke tapak tangannya dan mula melancap aku. Sambil itu dia baring kat tepi aku dan mula menghisap, menggigit dan menjilat kedua puting aku. Gandingan antara tangannya yang melancap dan mulutnya yang menghisap terlalu seronok untuk diperkatakan. Aku tak boleh tahan lagi. Aku kata, “Nak pancut…nak pancut..” dan kemudian tibalah aku ke puncak syahwat. Air mani aku memancut keluar macam riben putih, sampai tiga empat kali. Mani aku melayang dan terkena kat dada dan perut aku dan lantai sekali. Azmi masih lagi meramas konek aku yang semakin reda. Kami terbaring macam tu untuk beberapa minit. Tangannya yang melekit masih di atas konek aku yang lembik.

Kami kemudian bangun. Aku tengok jam dan perasan nak hampir pukul 5. Azan asar berkumandang dari surau. Azmi lapkan peluh dan mani dan minyak dari tubuh aku. Aku pun memakai tuala itu di keliling pinggang aku dan mencapai dompet aku. Aku hulurkan duit RM50. Aku kemudian berjalan bersamanya keluar bilik. Bila sampai di ruang tamu dia kata, “Kalau ada masa telefonlah lagi” dan saya kata OK. Sambungnya, “Lepas ni abang takkan charge lagi. Free.” Sambil itu tangannya dengan mesra sekali menyelak ke dalam tuala aku dan meraba-raba konek dan telur aku. Dia senyum dan aku turut senyum. Aku rasa gembira sangat kerana tahu yang kami akan berjumpa semula.

2 comments:

Pallette Palat said...

Lihat gambar-gambar wanita seksi, bertudung, separuh bogel, tetek besar, artis seksi, bontot tonggek dan banyak lagi sampai terpancut di skrin monitor anda di http://my-steam.blogspot.com

Anonymous said...

Err..bole bagi no hp si Azmi tu?Dia bole tak datang area Subang Jaya?