Followers

Monday, December 10, 2007

Hai .. I'm back

Perghh!! lama tol x menjenguk blog kesayangan aku nih...dah berabuk rasanya...maklum le aku sibuk sakng neh..ko ingat ko je sibuk ? korang mesti tertanya-tanya sebab apa aku lama x update... ni hah sebabnya :-

1. aku busy dgn keje
2. aktiviti aku banyak
3. aku jarang ada kat umah
4. aku malas

yang ke - 5 nih paling best SEBAB aku bertaubat sekejap..tapi x boleh..nafsu aku nih semakin membuak2....amik !!!

lagi satu aku nk pesan , kepada visitor yg masuk blog aku nih dan dok berceramah yg hidup aku nih x betul lah .. dosa lah....korang cermin diri dulu tu , tarbiah dulu sebelum cakap orang dosa..mcm lah ko yg dok ceramah mcm cukup :-

1. solat 5 waktu x tinggal
2. dlm henpon bersepah video lucah budak melayu kene konkek
3. buat maksiat , lancap sambil tgk cd lucah
4. mencarut
5. tinggal solat jumaat

pirahhh!!!

2 comments:

irfan said...
This comment has been removed by the author.
lelaki melayu said...

ya jard sokong 100%