Followers

Monday, February 07, 2011

Profile Review : Dewata Arjuna



Salam sejahtera!

Hari ini , aku buka topik baru iaitu Profile Review.Mana-mana profile yang aku rasa HOT terutama dari myspace , friendster , facebook atau apa saja , aku akan publish kan kat sini.

Aku akan memberi sedikit ulasan terhadap profile mereka.Keji atau tidak , ulasan terpulang kepada mereka.

Pembuka tirai pada hari ini adalah : Dewata Arjuna



Muka biasa-biasa saja , tak apa yang menarik! Nak kata ensem tak berapa nak ensem !Jadi , tak berapa nak hot lah.


Badan tu boleh tahan , not bad ! lengan pun ada urat-urat sikit. Ni kalau peluk , mesti best !Six pack kompom ada tu... Jilat-jilat sikit , sedapp tu..



Batang nya ? arghh! aku nak pengsan! mantap sioot...pakej batang tu , perghh gila babi sedap kalau kena..meraung-raunglah! mesti mamat ni main ganas!


Berapa bintang aku nak bagi ?

4 Bintang sahaja ok!

2 comments:

Anonymous said...

aku kasi 4 3 bintang...hehe

azam

Kher Role said...

Kadang2 muka memainkan peranan penting dlm seks... tp kalu dapat batang mcm ni..buat dlm gelap,anytime sampai pg pun aku tak tdo.. pergh sedap gila kalu kena