Followers

Saturday, September 27, 2014

Pengalaman Seks di GYM




Aku ni pelik sikit, adik aku tu slalu nk tegang je, sbb tu rase slalu nk main je. Bini aku tu dulu sblm kawen,
aku ajak lama2 dia nk je, tp skrg dh kawen lain plak, slalu ade je alasan, klu main pun kejap.

Aku rase tertekan. Sehingga satu hari member minta tlg jaga gym yg dia buka, mlm bila hampir masa tutup, tingpal sorang je masih tgh workout, aku pun tutup pagar dan trus tanggalkan baju mula kemas dan susun tmpt freeweight.

Sebab pintu dh tutup, rase panas sikit, aku pun tanggal track btm aku skali tinggal boxer je. Bdk tu asyik pandang2, aku pun xpe sama2 lelaki kn.

Bila dh abis kemas, badan aku basah semua. Masa aku masuk tmpt locker nk mandi aku nmpk bdk td tu tgh bogel blkg hadap aku, aku tengok bontot dia aku naik stim. Dgn btg keras, aku tanggalkn boxer ingat nk gi mandi, xsangka bdk tu dtg trus isap btg aku, aku nk tolak tp sbb sedap, lagi masa tu tgh stim. Mlm tu aku jolok bdk tu 3 round...skrg baru aku tau bontot lelaki baru bole puaskn aku.

No comments: